Sclav in tara mea !

Fără bani, fără un job
Plin de mine, un milog…
Caut să muncesc cinstit
Peste tot îmi dă cu flit.

Sclav in ţară sclav şi-afară,
România, scavul mamă .
Fără şcoală, fără carte
Nu găseşti de muncă frate !

Sun din ziare, sun din ponturi
Sun s-ascult aceleaşi mofturi
Vor experienţă-n viaţă
Chiar şi la tarabă-n piaţă !

Sub 2 ani nu se discută,
Ba din contra, vor mai multă !
Da de unde-atâta nene ?
Sunt sătul de-atâtea şcene !

Sunt un proaspăt absolvent
Vreau să muncesc, e evident .
Dar voi vreţi un as la toate
Diploma nu prea dă roade.

Mă învârt, mă fâstâcesc…
Poate, poate-o să găsesc.
Dar ei îţi spun de-odată
Căutăm o simplă fată .

Mamă-mamă, mamă dragă
Ia mai naşte-mă odată
Nu băiat ci fă-mă fată
Să ma duc la colţ de stradă.

Să m-apuc de videochat
Poate-aşa le vin de hac
Să nu mai fiu supărat
N-am de muncă, sunt sărac.

Fă-mă Doamne inteligent
Să mă pot face agent.
Eu cu ce să mă-ntreţin,
Dacă voi loviţi in plin ?

Cum să câştig existenţa,
Când mă rupe concurenţa ?
Asta e, asta e Doamne,
Suntem muritori de foame !

Posted on 1 Februarie 2012, in Comedie-n poezie. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

