Ce-ai facut ?

Mi-ai făcut viaţa un calvar
M-ai făcut să supin şi să oftez iar
Te-am iubit ca un nebun
Ai făcut totul in jar şi scrum .

Lacrimile ce le-am vărsat
De mine te-au îndepărtat
Nu ai simţit nici milă nici păsare
Iar acum m-ai lăsat în deprimare.

Cât o să exişti pe Pământ
O să te port mereu în gând.
Voi înceta să te iubesc
Atunci când o să te înlocuiesc.

Şi nimeni niciodată nu va şti
Exact ce înseamnă a iubi
O dragoste sinceră am avut
Dar din păcate am pierdut.

În jocul dragostei am fost pion
M-am făcut din om, neom
La toate aş fi renunţat
Să te iubesc neîncetat !

Posted on 2 Februarie 2012, in De la mine pentru tine. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. wow !
    frumos si intens.LIKE

Lasă un răspuns

