Vaca vacilor

Sa te fut ca tu radeai si eu plangeam !
Sa te fut ca tu dormeai si eu vegheam !
Sa te fut ca te-am iubit si n-ai stiut !
Pentru tot ce mi-ai facut, SA TE FUT !

Sa mi-o sugi ca ai plecat !
Sa mi-o sugi ca n-ai mai stat !
Sa mi-o sugi tu, fata cat zece
Pentru tot ce mi-ai facut, SA MI-O SUGI LA RECE !

Da sa ma pupi c-ai fost o vaca !
Da sa ma pupi ca m-ai lasat balta !
Da sa ma pupi ca m-ai vazut plangand !
Da sa ma pupi direct in fund !

Te-am futut, mi-ai subto si m-ai si pupat,
Vaca vacilor, de ce-ai plecat ?

Posted on 3 Februarie 2012, in Comedie-n poezie and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

