De ce … ?

Carari nestiutoare ale dorintei mele,
De ce nu ma trantiti cu capu’n stele?
De ce nu-mi puneti rosii flori pe buze?
De ce nu ma infrupt din trup de muze?
De ce curmati candidele izvoare?
De ce ucideti miei si caprioare?
De ce nu pot zbura in’nalte ceruri?
De ce acoperiti minuni in veluri?
De ce-mi inlantuiti livada mintii mele?
De ce nu nu o sfintiti in joc de iele?
De ce-mi prefaceti chipul in noroi?
De ce va adorati numai pe voi?
De ce nisipuri sterpe m-apasa?
De ce simt carnea secerandu-mi-se in coasa?
De ce imi improscati in ochi noroi?
De ce’mbaiati sorgintea in puroi?
De ce imi iscaliti pe trup buboaie slute ?
De ce dracului va prefaceti a fi mute?
Raspundeti-mi! Trantiti-ma cu capu’n stele!
Carari nestiutoare ale dorintei mele!

 

De   Andrei Todosi

Posted on 14 Iulie 2012, in Ce se mai aude ? and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

