Eu sunt

Eu sunt fiorul a tot ce-nseamna dor
Eu sunt durerea a tot ce nu-si are leac
Sunt lacrima pierduta-n ochii lor
Pustii si reci ce fulgera si tac.
Sunt umbra viselor stinghere
Ce-si fac un loc in sufletul de om
Sunt tot…nimic, dar as mai cere
Sa fiu eu ploaia ce se cerne
Si-nvaluie trupul lor
Al nimanui si-al tuturor.
Eu sunt durerea altor inimi planse
Eu sunt tacerea noptii-n prag de seara
Sunt un manunchi de lacrimi stranse
Sunt paine neagra de secara.
Sunt tot…nimic, dar as mai vrea
Sa fiu caldura trupului tau gol
Sa fiu eu vantul ce aduce ploaia
Al nimanui si-al tuturor.

 

De  Sisestean Ionela

Posted on 14 Iulie 2012, in Ce se mai aude ? and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

