Si eu…?

Tu vii, tu pleci….
M-atingi, mainile ti-s reci…
Din timp m-anunti
-„Puiule eu plec, sa nu ma uiti ! ”

Imi dau privirea-n jos si ma gandesc
Degeaba pleci, eu tot o sa te iubesc
Ma gandesc…cum sa fac sa te opresc…
Dar o solutie nu gasesc, repede obosesc

Numar zile, ore si secunde…
Vreau sa fac sa nu se-ntample…
Sa adorm sa ma trezesc
Langa fata ce-o iubesc…

Vreau sa strig, sa urlu de durere
Esti tu a mea, n-am nevoie de avere
Esti comoara sufletului meu
Vreau sa te tin de mana mereu…

Si-a mai trecut o ora…si iar ma intristez…
Cate-un pic..si eu te-ndepartez…
Ai asteptari de la mine…
Sa fiu intelegator cu tine…

Si vrei neaparat cursul vietii sa-l urmezi
Sa-ti fie bine, sa poti sa procedezi…
Sa iei decizii sa traiesti tu fericita
Dar pe mine, de ce ma lasi? de ce sa faci risipa ?

Inca 5 minute si o sa fii pe drum
Si o sa-mi para rau, pentru ce iti zic acum…DAR….
De vei pleca, si o sa-ti fie bine…
Sa nu te uiti n-apoi, nu te gandi la mine !

Posted on 5 Noiembrie 2012, in De la mine pentru tine and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

