Dialog cu ea…

Iubeam sa te sarut incet
Uimit de-al inimii secret
La greu,mereu m.ai ajutat
Iar acum incet si sigur ai plecat
Adio ai spus, si m.ai suparat !

Stii pisico ? Inca mai plang
In fiecare zi, in brate te strang
Stii…inca mai vorbesc cu tine
Povestesc ce fac, si nopti si zile

Stii inca imi mai sufli in ureche
Si ma-nspaimanti cand tresari in somn
Eu tot cred ca suntem o pereche
Si cand sunt treaz, dar si cand dorm…

Si stii ce-i cel mai ciudat acum ?
Ca tu imi raspunzi la tot
Si ca nu stiu cum sa merg pe drum
Dar ma opresc pe-un pod…

Pricesc in sus…ma uit in gol
In jos… e mult, si e pustiu
Rezemat intr-un picior, alunec domol
Si-mi las in urma sufletul tarziu…

Scap cu viata, si-mi pare rau
Amintirile sunt tot in capul meu…
Zeci de taieturi si operatii, pe tot corpul
Ore de munca pentru o viata ce nu merita efortul

Nu e nimic bun, am ratat din nou
Vorbesc cu tine, in propriul ecou
Rasuni duios, si-mi spui sa merg mai departe
Dar eu nu pot, inima inca imi bate

Opreste-o, fa-i ceva !
Ajutati-ma sa uit de ea !
Am obosit, si vreau sa mor
Sunt obsedat, de ura si de dor.

dor

Posted on 12 Iulie 2013, in Poezii de dragoste and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

